Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Easter In Iberia

    Morks - - Event History

    Post

    Like fearu said some people put a lot of work in this game to prepare the events, so please atleast try to do one refine, rare magic upgrade and one upgrade event tomorrow when the people have time to use them. It doesn't help us, if u do better ones on dates where many people has to work and can not use them. It's sad an a real tilter again and i hope u find a fast solution greez

  • since i cap'd the fps to 65 i don't have that many crashes like 1 or 2 per day and maybe 2 freezes im sure they will fix this aswell so

  • und was mit Vyr3x aka Besitzer des angegeben Bogi eq's

  • danke Zeus du warst schneller^^

  • Ich habe mitlerweile jemanden 3x reported wegen beleidigung im Allchat und dass erste mal wurde abgemahnt dass zweite mal hiess es ich soll ihn einfach igno stellen da frage ich mich wieso wir die leute reporten aber ich kenn gerne wieder anfangen screens zu machen wenn gewisse leute wieder anfangen eq zu "vk"

  • 24 arkana chest

    Morks - - Marketplace

    Post

    fresh 24 arcana chest search offers for it Letter SuppMorks or here Morks

  • Fernstermodus !

    Morks - - Bugstory

    Post

    sadly if i use fullscrenn with this programm my mouscursor is somewhere else, bugging and not rly working

  • Fernstermodus !

    Morks - - Bugstory

    Post

    nachdem man das runtergeladen hat was muss ich tun?

  • Burgeroberung 15.10.2017

    Morks - - Tavern

    Post

    dann sag ich mal bisl was dazu ihr spielt seit wochen mit deutlicher überzahl ihr habt uns teilweise nichtmal auf gebiete laufen lassen uns gefarmt wenn wir uns i wo vor einem Gebiet sammeln wollten... ihr seit mit 10 invi mages/krieger und leid mit dreifacher masse teilweise reingepusht und dann wollt ihr mir erzählen dass wvl bei einer be fail ist? Situation gestern: ihr wart dass erste mal seit ner ewigkeit nicht doppelt soviele wie wir und die meisten(nicht alle) in eurer Burg wollten trotzd…

  • what's gamble options Morks